Oud&nieuw in Stellenbosch

1 januari 2016 - Cape Winelands, Zuid-Afrika

Wat gek om hier, in alle rust, met zijn vieren oud&nieuw te vieren. Best een beetje moeilijk, we missen onze familie en vrienden. We proberen er wat van te maken met elkaar, met lekkere hapjes, champagne met en zonder alcohol.
We verblijven twee nachten in een guesthouse op een prachtige locatie met grasvelden, zwembaden, schattige huisjes. We hebben een cottage met twee luxe slaapkamers met badkamers, woonkamer, keuken en een fijne patio met braai.
We knallen champagne met middernacht en bellen even met het thuisfront, fijn! Zijn we er toch een beetje bij.
Tiara blijft lang met ons wakker, Cuno slaapt al snel.
We slapen heerlijk uit. Cuno heeft een eigen kamer, is wel al op tijd wakker, maar vermaakt zich met zijn tablet.
Pas om 11uur gaan we ontbijten, daarna lekker zwemmen. Gister mochten we niet in het zwembad van het guesthouse, want er wasbeen bruiloft. Als we de plek van het zwembad zien, begrijpen we waarom hier. Wat een prachtige locatie.
Vandaag proberen we Stellenbosch wat te verkennen, maar het is wel erg warm.
We proberen ook weer wat foto's te plaatsen van de prachtige omgeving.