De Drakensbergen

19 december 2016 - Underberg, Zuid-Afrika

De camping die we de eerste nacht bezochten, in Nottingham road, was eigenlijk veel te leuk voor maar 1 nachtje. Een lekker meer, met allerlei leuke bootjes, om mee te varen en de kinderen hadden al gauw contact met andere kinderen.
Mooie plek ook, met bergen rondom. Knusse camping, met eenvoudige, maar schone badkametjes in blokhutten. Knus!
Toch vandaag even na 11u vertrokken naar de volgende bestemming: Underberg. Een mooie route, weer!
Snelweg, mooie binnendoor wegen. Even boodschappen doen in Underberg en dan nog bijna 30km gravel road. Fijn, met de Landrover!
Het laatste stuk veranderd het weer; donkere wolken en bliksem in de verte, precies daar waar we heen gaan...
Het valt mee, los van wat wind en later op de avond wat regen. We besluiten op tijd de gazebo(party tent) en tentjes op te zetten. Goede keuze, want al snel volgt er regen.
Allemaal goed gekomen, ook de op het kleine, handige kookstelletje gekookte pasta smaakte goed.
Na het eten proberen de kinderen de schommels boven de rivier uit, met veel plezier!
We liggen weer vroeg in bed, slaap lekker!