Plettenberg bay

28 december 2015 - South Cape DC, Zuid-Afrika

De reis gister was kort. Na een uitgebreid ontbijt (we hadden een kamer met ontbijt), reden we nog geen uur tot de volgende bestemming: Plettenberg. Daar zijn dus al die camper liefhebbende Afrikaners! De camping is aan een lagoon. De Bloukransrivier mond hier uit in een prachtige baai.
De minder zwemmen onder begeleiding, want de stroming is aanzienlijk en er liggen overal boten. Maar het water is heerlijk. We hebben een middagje strand gedaan (na de boodschappen in een afgeladen Plettenberg, net de Albert Heyn op zaterdag), de kinderen speelden met zand en water, sprongen over golven en zaten bij ons op het picknick kleed fruit te eten. We hebben weeres lichees gekocht, lekker!
Vandaag rijden we na het zwemmen ongeveer 2 uurtjes naar Oudtshoorn, waar we twee nachten blijven. We zijn elke keer weer erg nieuwsgierig waar we terecht komen.
Dan moet het in Oudtshoorn maar eens een wasdagje worden......hoort er ook bij.
Nu eerst ontbijten. Later!